Publicacións nas que colabora con María del Pilar Sainz de Baranda Andújar (9)

2022

  1. Validity and Absolute Reliability of the Cobb Angle in Idiopathic Scoliosis with TraumaMeter Software

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 8

2020

  1. Classification system of the sagittal integral morphotype in children from the isquios programme (Spain)

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7

  2. Morfología sagital de la columna vertebral en relación con el sobrepeso y la obesidad en población manchega

    Intervención e investigación en contextos clínicos y de la salud: volumen VII (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 117-122

  3. Sagittal standing spinal alignment and back pain in 8 to 12-year-old children from the Region of Murcia, Spain: The ISQUIOS Program

    Journal of Back and Musculoskeletal Rehabilitation, Vol. 33, Núm. 6, pp. 1003-1014

  4. Sitting posture, sagittal spinal curvatures and back pain in 8 to 12-year-old children from the region of murcia (Spain): ISQUIOS programme

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7

  5. Straight leg raise test: Influence of lumbosant© and assistant examiner in hip, pelvis tilt and lumbar lordosis

    Symmetry, Vol. 12, Núm. 6

2019

  1. Dolor de espalda en escolares del Programa ISQUIOS

    Programa Educativo ISQUIOS: investigación y aplicaciones prácticas en el contexto escolar (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 89-100

  2. Extensibilidad de la musculatura isquiosural en escolares del Programa ISQUIOS

    Programa Educativo ISQUIOS: investigación y aplicaciones prácticas en el contexto escolar (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 75-85

  3. La columna vertebral del escolar: valoración del morfotipo sagital integral de los escolares del Programa ISQUIOS

    Programa Educativo ISQUIOS: investigación y aplicaciones prácticas en el contexto escolar (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 55-72