Estilos educativos parentales y variables relacionadas con la salud física, psicológica y emocional de los adultos

  1. Vega Díaz, Marta
Dirixida por:
  1. Carmen de Labra Pinedo Director
  2. Higinio González García Director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 01 de xullo de 2024

Tribunal:
  1. Juan Gómez Salgado Presidente/a
  2. Daniel López-López Secretario/a
  3. Patricia Palomo López Vogal

Tipo: Tese

Resumo

Introdución: A multidisciplinariedade da saúde (física, psicolóxica e emocional) está demostrada. Na saúde física deben considerarse os estilos educativos parentais (EP), a actividade física (AF), a motivación cara a AF e a intención de ser físicamente activo. Respecto a saúde psicolóxica, un factor relevante é o autoconcepto físico. Na saúde emocional, destaca a regulación emocional cognitiva. Como as dimensións da saúde están conectadas, o obxectivo desta tese por compendio de artigos é identificar o papel dos pais e as diferentes variables cognitivas e emocionais sobre a saúde física, psicolóxica e emocional dos adultos. Material e Métodos: Realizouse un estudo cuantitativo (revisión sistemática) e dous estudos nos que se administraron distintas medidas de autoinforme e cuxos análisis consistiron nunha análise de perfis latentes e unha análise de conglomerados. Resultados: A implicación dos pais inflúe positivamente na motivación cara á AF. Os EP ofrecen resultados diversos. O autoconcepto físico elevado potencia a intención de ser fisicamente activo e as estratexias de regulación emocional funcionais. Conclusións: Os pais deben implicarse e adoptar EP que axuden aos seus fillos/as a ser activos. A satisfacción co autoconcepto físico favorece o mantemento da saúde física e emocional.